DIENSTEN

BlueWay Servicedesk

 


 

Je kunt iedere dag terecht bij de BlueWay Servicedesk voor al je vragen over de verschillende onderdelen van de software van AFAS en AFAS InSite & OutSite. Denk daarbij aan vragen over het aanmaken van gebruikers, autorisaties of problemen bij het uitvoeren van je dagelijkse werkzaamheden.

Software-updates

Daarnaast kan de Servicedesk ook kleine aanpassingen aan jouw AFAS-omgeving maken, evenals ondersteunen bij de overgang naar een nieuwe softwareversie. Binnen één dag van een ingediende vraag (via ons klantportaal) nemen we contact met je op en gaan aan een oplossing werken.

Bij andere aanpassingen en werkzaamheden, zoals het bouwen van rapportages en inrichten van nieuwe functionaliteiten, helpen onze consultants je graag verder.

Nieuwsbrief

Als klant van de BlueWay Servicedesk ontvang je elke maand een nieuwsbrief met tips & trucs op het gebied van applicatiebeheer. Zo haal je het maximale uit jouw AFAS-omgeving.

 

 

 

 

Overige diensten:       PROJECTMANAGEMENT        CONSULTANCY        INSITE & OUTSITE        PROFIT BEHEER

 Stel een vraag

 

Martijn is bij BlueWay verantwoordelijk voor de Servicedesk. Stel hem gerust een vraag of neem contact met ons op.
 

 

Organisaties die gebruik maken van onze AFAS Servicedesk

 

 

 

 

Benieuwd hoe we voor uw organisatie
Het verschil kunnen maken?
 

 

085 0657475