Je kunt iedere dag terecht bij de Blue Talents Servicedesk voor al je vragen over de verschillende onderdelen van de software van AFAS en AFAS InSite & OutSite. Denk daarbij aan vragen over het aanmaken van gebruikers, autorisaties of problemen bij het uitvoeren van je dagelijkse werkzaamheden.
Daarnaast kan de Servicedesk ook kleine aanpassingen aan jouw AFAS-omgeving maken, evenals ondersteunen bij de overgang naar een nieuwe softwareversie. Binnen één dag van een ingediende vraag (via ons klantportaal) nemen we contact met je op en gaan aan een oplossing werken.
Bij andere aanpassingen en werkzaamheden, zoals het bouwen van rapportages en inrichten van nieuwe functionaliteiten, helpen onze consultants je graag verder.
Als klant van de Blue Talents Servicedesk ontvang je elke maand een nieuwsbrief met tips & trucs op het gebied van applicatiebeheer. Zo haal je het maximale uit jouw AFAS-omgeving.
Overige diensten: PROJECTMANAGEMENT CONSULTANCY INSITE & OUTSITE PROFIT BEHEER
Martijn is bij Blue Talents verantwoordelijk voor de Servicedesk. Stel hem gerust een vraag of neem contact met ons op.
Rolf Demoet | Trinamics
Directeur
"Ik werk al jaren met Blue Talents samen en elke keer verbazen ze mij weer met extra en nieuwe mogelijkheden die voor mij en ons bedrijf een toegevoegde waarde hebben. Onlangs hebben hebben wij een "Drivers Seat" sessie gehad bij Blue Talents.
We zijn weer een stap verder!"
085 0657475 |